vineri, 4 ianuarie 2008

Am fost la sania cu Georgiana


Am fost cu sania pe deal, cu cea mai buna prietena a mea Giorgiana si cu bunicul ei. Eu am avut bob, iar ea a avut sanie, cand am ajuns ne certam pe sanie. Cand am ajuns unii copii se dadeau acolo cu sania, cu punga si chiar am vazut un copil care se dadea pe burta. Am incercat sa ma dau si eu cu sania lui Georgiana dar m-am rostogolit pe partie in jos.Am ajuns jos si toata lumea a inceput sa rada de mine ca de un
caine plouat. Ne-am dat noi ce ne-am dat si timpul a zburat ca si cand ne-am dat 5
minute dar au trecut doua ore, iar eu trebuia sa ajung acasa, ptr ca ma astepta mama.



6 comentarii:

Anonim spunea...

Hei ati fost pe derdelus la Jiu?? Ala era si derdelusul meu;)

Alex spunea...

Da este de la Jiu si acolo imi place sa ma dau cu sania.

si-ce-daca spunea...

Sania Georgianei..nu "lui Georgiana" :D

ice4you® spunea...

Fi si tu mai indulgenta ... acum invatam una alta, iar eu incerc sa ma implic cat mai putin posibil ;)

Anonim spunea...

Lasa-ti mai fata in pace, ca e un copil de nota 10 si linistita ( cel putin din cate am vazut eu ).Mie imi place cum scrie, pentru varsta ei e foarte bine,si stiti cum e ,nimeni nu s-a nascut invatat. Cu pasi mici dar siguri...BRAVO ALEXANDRA !!!

Unknown spunea...

Super poze! Dar unde ai fost? Cum a fost ?