luni, 20 septembrie 2010

Webkinz world



  Webkinz World este o lume virtuala unde toate animalutele de plus devin reale pe calculator. Am si eu doua Webkinz-uri o catelusa ''Blueberry Cheeki Dog'' numita Cleo si pisicuta ''Charcoal Cat'' numita Kitty ii iubesc pe amandoi foarte mult. Catelusa o am de la Danuta iar pisicuta de la bunicul meu. Nu este greu sa ai grija de un Webkinz trebuie doar sa ii dai sa manance si sa il ingrijesti, sa ii faci curat, sa il duci la plimbare. Eu nu am avut Webkinz  de la inceput, un an de zile am avut doar unul fals care til poti face fara cod dar dupa un an se sterge. Am mare grija de animalutele mele si le iubesc. 

6 comentarii:

Daniela spunea...

Intodeauna trebuie sa ai grija de lucrurile tale, indiferent de valoarea lor materiala..Uneori un dar de suflet poate avea doar valoare sentimentala si poate fi mult mai aproape de sufletul tau decat un lucru cumparat..scump..sau daruit la fel de scump..
Ai grija de tine..si succes la scoala..!
Pupici..!

Daniela spunea...

Intotdeauna..

Alex spunea...

Ai mare dreptate o sa am grija de lucrurile mele, de animalutele mele si o sa invat la scoala. Si eu te iubesc mult si imi este dor de tine.Pupici!

Webkinz Romania spunea...

In fiecare zi dam CODURI Webkinz
pe site-ul oficial Webkinz Romania:
www.WebkinzRomania.ro
:)

Webkinz Romania spunea...

Buna,

Uite, o sa fim scurti si la obiect.
Noi, Webkinz Romania, am vrea sa incepem sa fim Parteneri online cu Tine.

Acestia suntem noi: www.WebkinzRomania.ro
Adica "Animalutele de plus care prind viata pe Internet!".

Ne-am bucura tare daca ai accepta.

Asteptam un raspuns pe:
contact@webkinzromania.ro

Iti dorim o zi superba in continuare!

Cu drag,
Webkinz Romania :)

Alex spunea...

Buna,
As fi foarte bucuroasa daca as fi partenera cu voi..Numai sa imi spuneti ce trebuie sa fac?..