vineri, 24 decembrie 2010

Pisicuţa..



        Anul trecut, am avut o persoană specială lângă mine..o pisicuţă..numită Dănuţa. O persoană care era lângă mine mereu..mă iubea..avea grija de mine..eram foarte bune prietene. Din pacate a trebuit să plece departe. Eu vreau să îi mulţumesc pentru că a fost lâgă mine mereu şi pentru tot ce a făcut pentru mine. Îi urez un Craciun Fericit să îi aduca Mos Craciun tot ce îşi doreste, iar la anul poate o să vina înapoi.

În dar îi ofer primul meu post scris cu litere româneşti ! :)

3 comentarii:

Daniela spunea...

La Multi Ani Alex..sa fii cumintica si sanatoasa si sa asculti de mami si tati. Vei fi mereu in inima mea..si tu stii asta. Ai un ingeras care te vegheaza din umbra..!
Ai grija de tine.

Daniela spunea...

De ziua ta, o lume ne desparte, insa te simt aici, chiar daca esti departe. La multi ani Alex!

Alex spunea...

Multumesc...sa sti ca te iubesc si o sa ramai mereu in sufletul meu..o sa incerc sa am si eu mai multa grija de blog....ca nu prea m`am mai ocupat de el..Pwp dulce de tot!