luni, 10 noiembrie 2008

arigo.ro - magazinul meu online!


Mie imi plac foarte mult personajele din desene animate si ma bucur ca exista un site de cumparaturi online care poarta un nume care imi aduce aminte de ilustratiile MANGA, acesta fiind arigo.ro. Tata l-a descoperit in urma concursului PCNews Supeblog 2008 si ptr ca mi-a placut foarte mult, mi-am comandat de acolo un mic MP3 player de care sunt foarte multumita si pe care il folosesc aproape zilnic! Ce mi-a placut la acest site este faptul ca nu este monoton, culorile sunt foarte placute, este bine structurat si se observa usor atentia pe care au acordat-o cand l-au construit! Ce mi-ar placea mie sa vad pe el, este o sectiune special destinata ptr copii, in care sa aduca si sa puna tot felul de gadget-uri si accesorii care ne plac noua copiilor, cum ar fi MP3-playere de la Disney, huse de telefon cu Mica Sirena sau Barbie, brelocuri care lumineaza cand suna telefonul si multe alte prostioare din acestea pe care sa le putem comanda noi singuri sau sa le dea ideei de cadouri parintilor nostrii mai ales ca acum se apropie sarbatorile de iarna!

Sper sa le placa ideea mea, mai ales ca nu am vazut astfel de sectiuni la nici unul din magazinele online, ei ar fi primi care ar avea asa ceva ... si le doresc mult succes!

Acest articol a fost scris ptr concursul PCNews Supeblog 2008.

Un comentariu:

carla spunea...

si mie imi plac desenele animate, dar nu manga. manga=iax