duminică, 9 noiembrie 2008

Cartea Junglei Blu-ray

Printre multe alte cadouri primite de ziua mea s-a numarat si Cartea Junglei, pe care o aveam deja in format DVD, dar nu si blu-ray. Desi nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice asa cum s-a priceput tata meu sa va explice aici, eu pot sa va spun doar ca din punct de vedere al calitatii imagini si sunetului, diferenta dintre Blu-ray si DVD este de la cer la pamant, calitate datorata in primul rand posibilitatilor de redare full High-definition! Sunetul mi-a placut foarte mult, mai ales ca am avut posibilitatea sa aleg atat limba in care s-au cantat, cantecele din film cat si modul de redare, astfel ca la un momendat chiar ma credeam acolo in mijlocul animalelor din jungla.


Articol scris ptr concursul PCNews Supeblog 2008.

Niciun comentariu: