vineri, 17 octombrie 2008

Am primit un Acer AspireOne


Astazi cand am venit acasa de la scoala, am avut una dintre cele mai mari bucurii din viata mea, cand pe biroul din camera mea ma astepta un colet pe care scria la expeditor: magazinultau.ro si pe care dupa ce l-am desfacut cu multa nerabdare, am gasit inauntru un mic laptop Acer AspireOne, pe care l-am castigat la concursul PCnews SuperBlog 2008. Este superb ... de culoare alba ... are la baza un procesor Intel Celeron Atom N270, 512Mb ram, Chipset video Intel GMA 950, Acer CrystalBrite high-brightness TFT LCD with LED-backlight, Interfata hdd NAND Flash 8gb, are si Webcam Acer Crystal Eye 0.3 megapixeli si cititor de carduri 5-in-1 (SD, MMC, MS, MS PRO, xD) si Ethernet LAN 10/100 Mbps & Wireless LAN (802.11b/g) cu care sa ma pot conecta la internet, oriunde as fi, chiar si la socala unde avem retea WiFI.
Sunt foarte fericita ... atat de fericita incat a doua zi m-am dus cu el in geanta la scoala ptr a il arata si prietenilor si colegilor mei, unii fiind destul de invidiosi pe mine.

....

Asa ar suna postul meu in ziua in care as castiga ... dar deocamdata ... si din pacate ... acesta este inca doar un vis ... dar care poate deveni realitate si sper sa fie asa ... lucru ptr care le multumesc anticipat atat celor de la la concursul PCnews cat si celor de la magazinultau.ro care au pus acest premiu in joc.

Niciun comentariu: