vineri, 3 octombrie 2008

Asus F5VL-AP123C


Mi-ar placea foarte tare sa am si eu un laptop al meu. Tatal meu, deocamdata a preferat ptr mine o statie fixa, care este dotata cu componente cu upgrade la zi si intr-o configuratie care sa imi suplineasca nevoile de zi cu zi, insa visul meu este un laptop, pe care mi-a promis ca s-ar putea sa il primesc cand ne vom muta in noua casa la care lucreaza, ptr ca mizand pe o retea de tip WiFI, acesta se va socoti a fi alegerea ideala.

Ptr ca nu stiu ce sa aleg, tot tatal meu, mi-a spus ca Asus F5VL-AP123C, ar fi alegerea ideala, avand in vedere ca imbina intr-un mod interesant calitatea finisarilor foarte bune, cu o configuratie foarte bine echilibrata, acest laptop putand sa il utilizez ulterior atat ptr a imi cauta referatele pe internet, cat si ptr a sta de vorba, in timpul liber cu prietenele mele pe messenger cu care ma pot si vedea cu ajutorul camerei web integrate, sau juca un joculet pe care il pot stoca pe HDD-ul incapator de 250Gb; rula in conditii foarte decente pe ATI Mobility Radeon X2300; toate acestea fiind posibile cu ajutorul unui performant procesor Intel Dual Core T5450 si cei 2048Mb ram cu care vin din standard.



O veste buna este aceea ca acest laptop vine insotit si de o licenta Windows Vista Home, ceea ce face ca sa nu mai fiu nevoita sa il rog pe tati sa cumpere si asa ceva, iar asta presupune o economie de vreo 100EU.

Laptopul Asus F5VL-AP123C, il gasiti la pretul de 2.988,67, la onestop.ro, de unde il puteti comanda online.

Acest articol a fost scris ptr pcnews Superblog 2008..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Articolele tale cu review-uri la produse, sunt chiar folositoare. Despre concursul de la PCNews am în schimb o părere proastă: http://ce-simti.blogspot.com/2008/10/m-retrag-din-concursul-pcnews.html