duminică, 12 octombrie 2008

Bitdefender Total Security 2009 - antivirusul meu!

Imi place mult sa ma joc pe calculator, mai ales jocurile online cu Barbie. Din pacate, foarte multe din aceste pagini de internet pe langa jocurile oferite gratuit, iti mai ofera si foarte multi virusi care iti pun "calculatorul pe butuci" ... asa cum ii place tatalui meu sa spuna. Si eu ca si orice copil, i-am dat de lucru la acest capitol pana cand satul fiind de curatat virusi si reinstalari de sistem, s-a decis sa incerce o noua solutie de securitate oferita gratuit spre testare de catre Bitdefender, acesta fiind Bitdefender Total Security 2009. Pana acum am folosit fie solutii gratuite fie alti antivirusi, ptr ca de Bitdefender nu prea vroia sa auda din pricina consumului de resurse foarte mare pe care il aveau versiunile precedente, insa odata cu aceste noi produse se pare ca situatia s-a schimbat radical. Daca este asa sau nu si care sunt avantajele majore ale acestei noi versiuni, mai bine il las pe el sa va spuna aici, ptr ca este mult mai priceput si experimentat decat mine, eu sunt foarte bucuroasa si multumita ca acum am un calculator fara virusi si ma pot juca in liniste orice joc online, ptr ca am instalat un antivirus bun care sta la panda ptr mine si mai ales ptr tata, caruia nu ii mai dau de lucru din 2 in 2 zile :)

Daca vreti sa il downloadati si testati si voi, puteti sa o faceti gratuit de aici.

Acest articol a fost scris ptr concursul PCnews Superblog 2008.

Niciun comentariu: